Aug 14, 2011

part i with them

smlam kan aku bersemangat sgat cause nak jmpe MYRA GHAZALI :D hehe . 1st time kot nak jmpe dea and yg laen . aku dah janji kan :) so aku dah siap tu , roger roger lah semua kan . okay aku gerak . menyirap lah darah aku cause bas lmbt gile doe . smpai kat ktm pulak dah beli ticket boleh pulak cinabeng lambat gile . ade lah dlam 1 jam kot aku tngu . ktm dah smpai . yeah yeah . aku excited nie . tapi dlam hati takut cause aku gerak sorg je . erm  takpe lah kan aku fikir . cause nak jmpe Myra Ghazali and yg laen kan :) si apek (VIRUSOFFLINE) sikit skit call aku . aku dah macam "kenapa mamat nie risau semacam ?" dlam mase 10-15 minit je boleh kate mesti ade call and mecej dari dea . risau dea :) haha . 
dah smpai kat KL SENTRAL nie , boleh lah kate dlam 45 minit aku berdiri kat sane . aku tngu dorg lah . aku dah call si MYRA nie =.= ya allah geramnye aku dorg lmbat . haha . pastu si FATHI BEANCORE dah call aku . dea tanye kat mane ? dea kate dlam 15 minit dea smpai . dea + apek ade chemistry tahu ? kenapa ? masing masing text aku then kate jgn pegi mane mane . duduk sane diam diam . dah kenapa mamat 2 org nie ? HAHA . then MYRA GHAZALI kate dorg dah smpai . dipendekkan ceta , apek tak dpat meet aku . cause dea tak mandi lagi . dea pon malas nak turun dari keta . grr >.< takpe you , next time kite hang together okay ? you belanja mcd :D haha . FATHI dah smpai . dea call then cakap dea kat burger king . aku pulak kat klia transit pnye kaunter . HAHA . alaa tak jauh mane pon . aku nmpk dea :) okay nak bagi tahu , YAKUZA budak uh :) HAHA . peace :P boleh tahan tinggi lah dea kan . then tngu MYRA GHAZALI dgan mmbr dea . FATHI boleh beli minuman dgan roti ==" okayy , nak bagi tahu kite org semua tak puasa lah :D hehe . ponteng sat ~ yg kelakar kan MYRA  nie har =.= geram aku doe =.= kate kat mcd then kat toilet ==" aku dgan FATHI dah  petak gile ==" toilet mane doe ? haishhh =.= pas uh aku dgan FATHI takde kerja kot , kite org ade maen satu mesin nie . rm0.40 lah sorg kan . FATHI yg try dulu , haha . naseb dlam percintaan . dea dapat result DEAD FISH :DD tergelak terbahak bahak aku dgan dea . kelakar kot . then aku try , guess what aku dpat then FATHI bahan aku ==" aku dapat result HOTSTUFF =.= aku gelak lagi . FATHI kate aku brang panas :P bongek betul mamat nie . dah jmpe MYRA and mmbr dea SYAFIQ (penk) kite org gerak lah . nak kea BB :) naek tren dpat duduk . FATHI ckap kalau ade org tua , dea sruh aku bgun then bagi duduk . aku ckap lah dgan dea , kaw lah yg berdiri . kaw lelaki . bongek betul dea tu . kerja nak melawak je . walaupun dea tak rase benda tu lawak , act benda tu memang lawak . haha . kite org turun kat TS . then berjalan kaki lah kami ke BB and SG WANG . MYRA and mmbr dea nak piercing :D kelakar muke dorg time piercing :D :D dah habis round tu , kite org patah balik kat TS :D jalan jalan carek pasal kot ==" dah kuar masuh semua kedai . ramai org pkai baju union jack ye  . saya memang suka kan ade baju yg sama lagi lagi cina kat TS tu . sebujik baju kite org . kantoyy beli kat SG WANG . hehe . 
dah tu , kuar masuk semua lot i-socks . aku beli belt je act =.= next time nak beli skirt :D smart . duet ade rm130 je ==" tak ckup lah kan . ngam ngam tuk skirt tu jelah ==" dah habis tu , gerak PV cause NADZIRAH BIBI ade kat sane ~
bersambung part ii ~
 by Hara Anne

No comments:

Post a Comment