Aug 15, 2011

memory with MYRA GHAZALI

akhirnye dpat jmpe kan after setahun kite kenal :) termakbul jugak doa . haha . smlam memang best dgan kaw . kaw memang caring macam tu erk ? sikit sikit nak HARA SYANGSS SHOOTTHEQUEEN ==" perli kea ape . ape ape nak intro bagi tahu nama uh . haha . nak gelak aku . sumpah best smlam . tak menyesal lah aku . HAHA . kelakar lah time kite salah umah dgan tren tu . mase salah tren tu , kaw rilex je . ape ape , kaw mesti sruh rilex :) mesti ade jalan penyelesaian kaw kate :D aku dah ckap aku penat lapar semua kaw mesti ckap "sabar ye hara syangss shootthequeen" suka tgok kaw senyum doe . kalau aku ceta semua kat blog nie memang tak habis lah kan . but aku akan egt lah mcam mane 1st time kite meet semua . 
yg buat aku tergelak time kite melintas jalan tu . kaw tahu ark anak pimpin anak mcam mane ? siap pegang tgn lagi . tapi best doe . HAHA . yelah 1st time meet dah jadi ape jadah semua yg agak mencabar . kaw tahu tak org yg ikut explorace mcam mane ? macam kite lah . berlari semua . 



part best :-
- time kaw peluk ^^ lagi lagi time nak balik umah dah tu :D
- kaw ceta psal diri kaw semua kat aku as teenager :)
- advice kaw semua :)
- suka kaw ckap HARA SYANGSS SHOOTTHEQUEEN aka HARA TEMUK :)
- lari pegi sogo :D haha . 
- nak beli air tapi dah habis :(
- aku pijak kaki kaw ! HAHA . *setiap yg dekat dgan aku mesti aku pijak kaki dorg :P *
- perh tgok kaw tdur , aku tahu kaw penat :D
- kaw pkai kan aku snow cap :D HAHA . 
- time kat i-socks pasal skirt tu ==' aku nak pkai =="
- kerja kaw nak bahan aku je kan ?
- psal kaw , aku kenal ramai kawan baru .
- dan sebagainye , bnyk sgat . aku egt doe :) 

p/s
thanks doe kaw dah take care and caring sepanjang hari tu :) 
ehh , kak myra saya sayang awak lah :D
sumpah pelik sial kalau aku pngl kaw kak myra :)
but kaw lah start dulu --'
"takpe kak myra ade nie"
HAHA . 
kelakar , happening , best semua ade lah . 
sedih time nak balik tu :(
caye tak hara nangis ? HAHA . 
betul lah . kbaii . 
saya malu dah :) 
nak meet kaw lagi . lari lari pgng tgn dgan kaw . HAHA . 

by Hara Anne

No comments:

Post a Comment